Friday 18 November 2011

product of my PBL




Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi kerana akhirnya dapat juga menyiapkan produk PBL ini. Prezi merupakan satu benda baru bagi saya. Tak pernah saya menggunakan Prezi mahupun mendengar nama Prezi ini. Jika sebelum ini, untuk sesuatu presentation, kita menggunakan Power Point. So why not after this we change the atmosphere. Prezi, not so usual to others but you can make it usual. It's not possible. Moreover the presentation will be so interactive with Prezi. My product is not so good, since I have not enough time. But, I  already tried my best and I enjoy doing this. This will be new experience for me. Experience is the best teacher. Hopefully I can use this Prezi to do presentation after this. insyaAllah....  Let's enjoy my Prezi....


Selepas dikomen oleh Dr.Nurul, saya telah menukar prezi saya...and now let's enjoy my little prezi then...






No comments:

Post a Comment